Es ist: 22.05.2012, 08:58 Hallo, Gast! (AnmeldenRegistrieren)

Antwort schreiben 
Rob Estes und Jennie Garth verlassen die Serie
Verfasser Nachricht
Offline kevin
Profi
*

Webseite des Benutzers besuchen

Bewertung 0
Beitrag #1
Rob Estes und Jennie Garth verlassen die Serie
Zitat:He's a goner.

Sources close to the CW's 90210 confirm that Rob Estes will not be a part of the show next season.

Though widespread reports have it that Rob has "quit" the CW remake, I'm hearing there's more to the story, which also may explain Jennie Garth's departure...

According to insiders close to the negotiations, Estes is leaving the series because he could not agree on compensation for the upcoming season with the CW. I'm told the show's producers ultimately were willing to let Rob go because executive producer Rebecca Kirshner and her creative team would like to focus more on the younger castmembers (AnnaLynne McCord, we're looking at you) and less on the older—particularly those who starred on the original 90210 and Melrose Place series (such as Jennie and Rob).

"They just don't want the old people on the new show anymore," one CW insider tells me of the show's bosses, while another source adds that producers are simply "trying to establish a separate identity for the new show."

The CW has no official comment on Estes' exit yet, but is expected to release a statement later today.

As for what's next for Jennie, whose 90210 departure was confirmed last week, Jennie herself tells me that she has "lots of irons in the fire," including a children's book, work with the American Heart Association and a new small-screen project with a certain Twilight star with whom she just so happens to be married.

"My husband [Peter Facinelli] is writing a script we're developing for television," Jennie tells me.

Who needs that silly ol' ZIP code after all?
Quelle: eonline
21.01.2010 14:51
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren
Offline __MauZZale__
Meister
*

Bewertung 0
Beitrag #2

Ich finds iwie schade, ich mein im Rob tuts mir nicht so leid, der is mir eigentlich eh relativ egal, aber Jennie Garth hätt ich gern noch länger gesehen. Rolleyes
21.01.2010 19:30
Offline Sanylein
Fortgeschrittener

Bewertung 0
Beitrag #3

Ist zwar nicht schön aber bei anderen wäre die Enttäuschung viel größer gewesen.
08.02.2010 12:00
Offline __MauZZale__
Meister
*

Bewertung 0
Beitrag #4

Zitat:Original von Sanylein
Ist zwar nicht schön aber bei anderen wäre die Enttäuschung viel größer gewesen.

bei anderen WAR die Enttäuschung viel größer -.- ich hätt gern Dustin Milligan wieder dabei crying
08.02.2010 18:56
Offline pudelicious
Schüler
*

Webseite des Benutzers besuchen

Bewertung 0
Beitrag #5

Um Jennie Garth tut's mir nicht Leid. Im Original hatte sie eine tolle Rolle, aber so als Silvers Schwester, find ich sie irgendwie genauso überflüssig wie JenSquint Rob Estes hätte ich einen schöneren 'Abschied' gewünscht. Einfach in der dritten Staffel sagen 'Jo, der wohnt jetz 45 Minuten weit weg' und das war's dann ist irgendwie nich so der Bringer.

Zitat:Original von __MauZZale__
bei anderen WAR die Enttäuschung viel größer -.- ich hätt gern Dustin Milligan wieder dabei crying
Das hab ich zu Beginn der zweiten Staffel auch noch gedacht, aber im Endeffekt fehlt er der Serie nun doch nicht so sehr. Silver hat auch genug Drama so, und der Rest.. nja. Es ist 90210 und in einem kommt's dem Original gleich: Jeder mit jedem, neue Charaktere sind deshalb ein Muss (:
15.09.2010 11:50
Antwort schreiben 

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 3 Gast/Gäste

Kontakt | Impressum | allnew-tv.de | Nach oben | Zum Inhalt | Mobile Version | RSS-Synchronisation